Jurusan Angkatan Udara Israel sing ora dijenengi nate ngandhani media manawa pesawat kulawarga F-15 bakal terus dadi "aset strategis" Israel kanggo wektu sing suwe. Lan iki pancen ora nostalgia kanggo wektu panas konflik Arab-Israel ing tengah lan pungkasan abad rong puloh, ngendi pilot Israel F-15A lan MiG-23ML asring converged ing pertempuran udara cedhak, asring gumantung ing toleransi psikologis. lan kinerja pesawat saka mesin sing, nanging cukup kasunyatan obyektif abad 15, ngendi F-XNUMX dhewe wis dadi kendaraan tempur saka jinis temen beda, loro karo shortcomings dhewe lan karo kaluwihan undeniable.
Saben uwong ngerti yen "kesepakatan nuklir" Iran rampung antarane pimpinan Iran lan negara-negara "enem" wis dadi sirah nyata kanggo Israel radikal, sing kabeh wektu lan karo kabeh alat kabijakan manca ngupaya nggunakake kekuwatan. kanggo mengaruhi "program nuklir" Iran. Bab kasebut yaiku sanajan sebagian sanksi babagan pasokan energi menyang negara-negara Kulon, uga kerjasama militer-teknis karo kakuwasan donya sing unggul, bakal mimpin Republik Islam ora mung menyang tingkat ekonomi sing luwih stabil, nanging uga bakal nambah kanthi signifikan. daya saka angkatan bersenjata nasional ing jangkah luwih cepet, cara sing kaya pati kanggo dominasi regional Israel. "Kesepakatan nuklir" mbukak maneh kanggo Iran sawetara segmen pasar bahan bakar lan pasar industri elektronik berteknologi tinggi, sing bakal ngidini Iran nampa peralatan radio-elektronik militer ora mung saka China, lan kanthi mangkono, pertahanan udara lan udara sing luwih akurat lan modern. peralatan pasukan bakal katon lan armada.
Поэтому сейчас и наблюдаем картину, как Биньимин Нетаньяху каждые два месяца пребывает с визитами то в Москве, то в Вашингтоне, явно не от выгоды, на которую нацелена вся внешняя политика этой страны. В понедельник, 9 ноября Нетаньяху снова прибудет в Белый дом для встречи с Обамой, которая станет одной из самых важных для ближневосточного государства. Первоочередной задачей израильского премьера должно стать подтверждение 70%-го увеличения финансирования военно-технической поддержки ВС Израиля со стороны США, второстепенной, – передача дополнительных видов вооружений, в список которых войдут и самые совершенные тактические penerbangan 4++ kompleks generasi. Wiwit saiki, kita bali menyang topik F-15 minangka "aset strategis" Angkatan Udara Israel.
ВВС Израиля имеют самый солидный опыт эксплуатации и модернизации различных модификаций истребителей F-15. Первое боевое крещение этих машин состоялось именно в ВВС Израиля 36 лет назад, когда гражданская война между просирийскими палестинскими подразделениями и произраильскими формированиями в Ливане достигла апогея. Израильские F-15A были машинами исключительно для завоевания превосходства в воздухе. Для 1979 года лётно-технические характеристики и способности БРЭО этих машин находились практически на верхушке прогресса: трапециевидное крыло площадью 56,6 м2и размах и размахом 13,05 м, малая удельная нагрузка на крыло 330 кг/м2, тяговооружённость свыше 1,1, боевой радиус действия в 1500 – 1600 км, скорость 2650 км/ч, а также наиболее совершенная на то время штатная бортовая РЛС AN/APG-63 позволили отнести самолёт к истребителям поколения «4». Напомню, что сирийцы тогда имели только истребители 3-го поколения МиГ-23МЛ, которые не имели абсолютно никаких преимуществ перед «Иглом» в воздушном бою на малых, средних и больших дальностях; при этом в боях уже участвовали и другие машины 4-го поколения – F-16A. Поэтому и соотношение потерь в последующей Ливанской войне было в пределах 1:2 в пользу ВВС Израиля. Российские истребители 4-го поколения МиГ-29А и Су-27П тогда только проходили основные этапы лётных испытаний в ВВС СССР и их применение на ТВД даже не оговаривалось.
После окончания Ливанской войны военно-стратегическая обстановка на Ближнем Востоке стала резко меняться. Ещё в 1980 году были полностью прерваны дипломатические отношения между США и шиитским Ираном, в результате чего уже «натянутые» ирано-израильские отношения постепенно превратились в настоящее региональное противостояние, где против Израиля выступали практически весь шиитский и часть суннитского миров Ближнего Востока и Средней Азии. Вполне логично, что сравнительно небольшой вероятный театр военных действий для ВС Израиля увеличился в десятки раз (с привычных ранее воздушных пространств Египта и Сирии до внутренних рубежей системы ПВО Ирана). В таких условиях боевого радиуса действия F-16C/D было абсолютно недостаточно для проведения дальних ударных операций, особенно учитывая необходимость постоянного маневрирования между позициями зенитно-ракетных батарей и приданных РЛС радиотехнической разведки, которые проходили на сверхнизких высотах, где расход топлива очень высокий. БРЛС израильских F-15A/С AN/APG-63 не имела режима «воздух-земля», поэтому эти машины применялись либо для зачистки воздушного пространства до выполнения МРАУ силами F-16C, либо для эскортирования «Фальконов» на протяжении всей операции. С тех пор израильские специалисты стали присматриваться к новым, многоцелевым тактическим машинам, которые могли бы выполнять дальние боевые операции самостоятельно, причём над территориями с развитой системой ПВО противника. И в начале 90-х гг., специалисты Минобороны Израиля, окрылённые высокими техническими возможностями F-15E “Strike Eagle”, подтверждёнными во время «Бури в пустыне» , вынудили правительство на заключение на заключения с компанией «McDonnell Douglas» контракта на закупку 21 тактического истребителя F-15E c некоторыми техническими изменениями для израильской стороны. В израильских ВВС машина получила название F-15I “Ra’am” и отличалась от заокеанского близнеца «Страйк Игла» лишь установленным комплексом РЭБ SPS-2100 национальной разработки вместо оригинальной системы РЭП “DEWS”, установленной на американских машинах. Достаточно мощная БРЛС AN/APG-70 с возможностью ведения ДВБ и картографирования рельефа местности, а также продвинутый прицельно-навигационный оптико-электронный комплекс LANTIRN остаются неотъемлемой частью израильской версии «Орла».

Nanging wektu ora mandheg, radar udhara lan tampilan radar F-15I ing pertengahan dasawarsa pisanan abad kaping 300 ora ana ancaman kanggo sistem pertahanan udara kayata S-1PS, Pantsir-S1. , Tor-M15, aktif mlebu layanan karo tentara Siria lan Iran, lan Kamentrian Pertahanan Israel narik kawigaten proyek paling maju - F-35SE "Silent Eagle", saham sing luwih dhuwur tinimbang kontrak kanggo F. -XNUMXA.
Pisanan guesses babagan kemungkinan modernisasi skala gedhe saka Angkatan Udara Israel muncul sawise informasi babagan akuisisi 150 pesawat tempur ringan J-10A lan sawetara rolas Su-30 saka modifikasi sing ora dijenengi dening Angkatan Udara Iran, sing, miturut pengangkatan. saka sanksi, pungkasanipun bakal bisa kanggo ngganti lengkap potensial sing ilang. Mata spesialis Israel tiba ing Silent Eagle, amarga iku siji-sijine pejuang multifungsi taktis Barat saka generasi 4 ++, nggabungake kacepetan 2,3M, radius tempur aksi kanthi tangki bahan bakar konformal luwih saka 1500 km lan teken radar cilik (EPR kurang saka 1,5 m2). Beda karo F-35A, Rafal lan Typhoon, F-15SE bisa digunakake kanthi efektif ing sistem pertahanan udara minangka interceptor kacepetan dhuwur jarak jauh, pesawat tempur superioritas udara, kemampuan kacepetan 2M winates saka telu pisanan ora. ngidini supaya bisa diklasifikasikake minangka interceptor sing pantes sanajan nggunakake misil udara-ke-udara MBDA "Meteor". Kajaba iku, pilot F-15SE bakal luwih nyaman ing BVB tinimbang ing F-35A, amarga Silent Eagle nduweni area sayap lan span gedhe, uga rasio thrust-to-weight sing rada gedhe, sing ndadekake tingkat giliran mesin iki luwih dhuwur. Bubar dikenal yen F-15S / SE (nggunakake kendharaan Arab minangka conto) bisa duwe 8 underwing lan fuselage hardpoints tambahan kanggo nampung 8 misil jarak jauh AIM-120C-7/8, sing negesake kelangsungan tempur sing dhuwur. kendaraan iki ing abad anyar. Radar udhara kanthi AFAR AN / APG-63 (V) 3 ing tugas tempur jarak jauh ora kalah karo radar Lightning AN / APG-81 sing diiklanake, kisaran sing pertama kanggo target khas nganti 175 km, luwih murah. mung ing resolusi pemetaan lumahing bumi, lan mulane, kinerja sakabèhé saka F-15SE bakal Ngartekno luwih.

Ing awal Oktober, ana kasus pengusiran paksa F-15 Israel dening Su-30SM Rusia ing cedhak tapel wates kulon Suriah, ketoke pilot F-15 ditugasake ORTR lan "nyelidiki" kanggo efisiensi Aerospace Rusia. Pasukan cedhak Latakia, ing ngendi wong Israel kudu ninggalake Libanon kanthi lengkap, lan ora ana sing bisa njamin yen kedadeyan kasebut ora bakal diulang kanthi partisipasi F-15SE sing luwih maju ing mangsa ngarep, sing bisa nyebabake akibat sing serius. Ing DVB, "Silent Eagle" sing luwih ora katon wis cukup dibandhingake karo Su-30SM, kasunyatan iki mesthine kudu nyurung kepemimpinan kita kanggo mindhah Su-35C menyang SAR kanggo njaga keamanan kontingen kita, amarga penerbangan pertama saka F-15C wis teka ing Turki a / b Incirlik Angkatan Udara AS kanggo nutupi pesawat serangan A-10A (miturut versi resmi). Ora angel ditebak saka sapa sing bakal diliputi, amarga ISIS ora duwe pesawat tempur, lan akeh sing mlebu. gaman ISIS dikontrol dening Pentagon dhewe.
Kanggo ramalan luwih saka kahanan sing luwih elek ing wilayah kasebut, mung ngenteni rincian babagan jumlah lan peralatan "Silents" Israel sing dijaluk saka Amerika Serikat.